Cum comand

Este sigur şi uşor să cumpăraţi produsele de pe magazinul online Lancom. Veţi fi ghidat şi veţi putea supraveghea procesul de achiziţie pe toată durata acestuia. În cazul în care veţi avea probleme, vă rugăm să ne contactaţi la 021.3483809, sau să ne trimiteți un e-mail pe office@lancom.ro pentru a ne cere ajutorul.

Cum comand online de la Lancom.ro

  1. Alegeţi produsul şi puneţi-l în coşul de cumpărături, apăsând pe “Cumpara"
  2. Aveţi posibilitatea de a verifica produsele din coşul de cumpărături, de a schimba cantitatea sau de a renunţa la unele produse. Dacă vreţi să adăugaţi produse noi în coşul de cumpărături, apăsaţi butonul “Cosul meu"

    Produsele din coşul de cumpărături vor rămâne în coş până când comanda este completată. Puteţi modifica comanda în orice moment prin a adăuga noi produse sau puteţi renunţa la orice produs deja existent în coş. De asemenea, veţi putea renunţa la produsele deja existente în coş în orice moment.

  3. Verificaţi dacă comanda dvs conţine toate produsele adăugate în coş. În cazul în care doriţi produsele pot fi scoase din coş şi cantitatea poate fi schimbată.
  4. După ce aţi adăugat în coş toate produsele pe care le doriţi, procedati la urmatorul pas
  5. Următorul pas, completarea "Formularului de comanda" reprezintă introducerea şi verificarea datelor şi a metodei de cumpărare. În acest moment clienţii care sunt deja înscrişi în baza de date trebuie să verifice acurateţea datelor deja introduse, să aleagă metoda de plată. Noii clienţi trebuie să completeze datele cerute, să aleagă metoda de plată.
  6. După verificare, puteţi confirma comanda. Vă rugăm să verificaţi cu atenţie datele introduse şi coşul de cumpărături. Dacă aveţi un cod promoţional, introduceţi-l şi pe acesta pentru a vă bucura de beneficii. Dacă datele introduse sunt cele corecte, confirmaţi-le şi plasaţi comanda apăsând pe butonul “Confirmare comandă”.
  7. Comanda dvs. va fi plasată şi confirmată la adresa dvs. de e-mail urmand sa fiti contactat de unul din operatorii nostrii pentru reconfirmarea comenzii si disponibilitatii produsului. Următorii paşii depind de metoda de plasă aleasă:

    Plată în numerar la curier: Atunci când administratorul confirmă şi procesează comanda, produsele comandate vor fi livrate la adresa de livrare. Curierul vă va telefona înainte de livrare şi vă va informa de ziua şi ora estimată a livrării. Plata se va face în numerar la livrare.

  8. Veţi primi un un e-mail pe adresa dvs cu confirmarea comenzii, în care veţi fi informat asupra paşilor următori şi asupra statusului comenzii dvs. Aveţi posibilitatea de a vizualiza şi schimba datele din fişierul “Contul meu"

Plata prin Ordin de plata

9. In urma completarii formularului de comanda si a selectarii optiunii "plata prin ordin de plata", veti primi pe adresa dvs. de e-mail o factura proforma emisa pe datele inscrise, precum si un sumar al comenzii dvs. Odata ce primim confirmarea platii in contul nostru bancar, vom putea elibera produsele spre livrare sau puteti opta pentru ridicarea acestora de la sediul nostru.

Cash la sediul nostru

10. Puteti opta pentru plata produselor dorite achitand cash contravaloarea lor la sediul nostru (numai pentru persoanele juridice), urmand sa le ridicati tot de aici.

*Platile se fac in RON la cursul BNR din ziua facturarii

Conditii de garantie

1. Drepturile consumatorului sunt în conformitate cu O.G. 21/1992 şi H.G. 394/1995.

În cazul solicitării de reparaţii în cadrul termenului de garanţie, cumpărătorul este obligat să prezinte certificatul de garanţie împreună cu factura de cumpărare a produsului în original. Garanţia este asigurată prin unităţile

service recomandate de S.C. Lancom Distribution S.R.L să efectueze reparaţia produsului.

2. Termenul de garanţie pentru produsele profesionale comercializate de catre societatea noastra este de 12 luni si curge de la data vânzării produsului şi se prelungeşte cu timpul scurs de la data constatarii de catre service a defecţiunii produsului până la data repunerii acestuia în funcţiune.

3. Garanţia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor, subansamblelor supuse uzurii ca urmare a utilizării îndelungate a produsului (leduri ,lampi ,garniture ,geamuri ,cutite ,etc.) şi în general asupra pieselor ce pot fi achiziţionate drept accesorii.

4. Garanţia se referă la repararea sau înlocuirea gratuită a subansamblelor sau pieselor de schimb constatate defecte de către personalul tehnic autorizat de importator, dacă produsul defect se încadrează în condiţiile prezentului certificat.

5. Durata medie de utilizare este de 5 ani, timp în care se asigură contra cost, în afara termenului de garanţie, piese de schimb/ repararea produsului de către unitatea service autorizată.

6. Cumpărătorul are obligaţia de a utiliza produsul şi de a-l întreţine conform instrucţiunilor prezentate în manualul de utilizare.

7. Deteriorările de genul zgârieturilor, loviturilor, rupturilor etc. ale elementelor demontabile sau nedemontabile, care nu au fost aduse la cunoştinţa vânzătorului în momentul achiziţionării, nu beneficiază de garanţie. Totodată, în momentul solicitării reparaţiei pentru produsele cu volum mare, cumpărătorul le va preda pe acestea unităţii service în ambalajul original, pentru a evita eventualele defecţiuni/ deteriorări suplimentare.

8. Defecţiunile apărute în afara termenului de garanţie, ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice efectuate de un organism tehnic abilitat, se repară gratuit de către S.C. Lancom Distribution S.R.L.

9. Prestatorii de service au obligaţia să efectueze operaţiunile de service asupra produselor de folosinţă îndelungată aflate în perioada de garanţie în cel mult 30 zile de la data înregistrării reclamaţiei consumatorului

.

Securitate

Pe durata achiziţiei şi a procedurilor de plată, Lancom Distribution vă protejează datele personale şi se asigură că veţi putea achiziţiona bunurile în siguranţă. Utilizăm tehnologia adecvată pentru securitatea datelor personale, a comenzilor şi a plăţilor.