Este sigur şi uşor să cumpăraţi produsele de pe magazinul online Lancom. Veţi fi ghidat şi veţi putea supraveghea procesul de achiziţie pe toată durata acestuia. În cazul în care veţi avea probleme, vă rugăm să ne contactaţi la 021-348.38.09 sau să ne trimiteți un e-mail pe office@lancom.ro pentru a ne cere ajutorul.
Produsele din coşul de cumpărături vor rămâne în coş, până când comanda este completată. Puteţi modifica comanda în orice moment prin a adăuga noi produse sau puteţi renunţa la orice produs deja existent în coş. De asemenea, veţi putea renunţa la produsele deja existente în coş în orice moment.
În numerar la curier: Atunci când administratorul confirmă şi procesează comanda, produsele comandate vor fi livrate la adresa de livrare. Curierul vă va telefona înainte de livrare şi vă va informa de ziua şi ora estimată a livrării. Plata se va face în numerar la livrare. Veţi primi un un e-mail pe adresa dvs cu confirmarea comenzii, în care veţi fi informat asupra paşilor următori şi asupra statusului comenzii dvs. Aveţi posibilitatea de a vizualiza şi schimba datele din fişierul “Contul meu".
Prin Ordin de Plată (O.P): În urma completării formularului de comandă și a selectării opțiunii "Plata prin ordin de plată", veți primi pe adresa dvs. de e-mail o factura proformă emisă pe datele înscrise, precum și un sumar al comenzii dvs. Odată ce primim confirmarea plății în contul nostru bancar, vom putea elibera produsele spre livrare sau puteți opta pentru ridicarea acestora de la sediul nostru.C
Cash la sediul nostru: Puteți opta pentru plata produselor dorite achitând cash contravaloarea lor la sediul nostru (valabilă numai pentru Persoane Juridice), urmând sa le ridicați tot de aici.
*Plațile se fac in RON la cursul BNR din ziua facturării.
Lancom Distribution SRL nu comercializează echipamente profesionale electrice, piese de schimb și accesoriile acestora către persoane fizice.
1. Drepturile consumatorului sunt în conformitate cu O.G. 21/1992 şi H.G. 394/1995.
În cazul solicitării de reparaţii în cadrul termenului de garanţie, cumpărătorul este obligat să prezinte certificatul de garanţie împreună cu factura de cumpărare a produsului în original. Garanţia este asigurată prin unităţile service recomandate de S.C. Lancom Distribution S.R.L să efectueze reparaţia produsului.
2. Termenul de garanţie pentru produsele profesionale comercializate de către societatea noastră este de 12 luni și începe de la data vânzării produsului şi se prelungeşte cu timpul scurs de la data constatării de catre service a defecţiunii produsului până la data repunerii acestuia în funcţiune.
3. Garanţia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor, subansamblelor supuse uzurii ca urmare a utilizării îndelungate a produsului (leduri, lămpi, garnituri, geamuri, cuțite, etc.) şi în general asupra pieselor ce pot fi achiziţionate drept accesorii.
4. Garanţia se referă la repararea sau înlocuirea gratuită a subansamblelor sau pieselor de schimb constatate defecte de către personalul tehnic autorizat de importator, dacă produsul defect se încadrează în condiţiile prezentului certificat.
5. Durata medie de utilizare este de 5 ani, timp în care se asigură contra cost, în afara termenului de garanţie, piese de schimb/ repararea produsului de către unitatea service autorizată.
6. Cumpărătorul are obligaţia de a utiliza produsul şi de a-l întreţine conform instrucţiunilor prezentate în manualul de utilizare.
7. Deteriorările de genul zgârieturilor, loviturilor, rupturilor, etc. ale elementelor demontabile sau nedemontabile, care nu au fost aduse la cunoştinţa vânzătorului în momentul achiziţionării, nu beneficiază de garanţie. Totodată, în momentul solicitării reparaţiei pentru produsele cu volum mare, cumpărătorul le va preda pe acestea unităţii service în ambalajul original, pentru a evita eventualele defecţiuni / deteriorări suplimentare.
8. Defecţiunile apărute în afara termenului de garanţie, ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice efectuate de un organism tehnic abilitat, se repară gratuit de către S.C. Lancom Distribution S.R.L.
9. Prestatorii de service au obligaţia să efectueze operaţiunile de service asupra produselor de folosinţă îndelungată aflate în perioada de garanţie, în cel mult 30 zile de la data înregistrării reclamaţiei consumatorului.
Pe durata achiziţiei şi a procedurilor de plată, Lancom Distribution vă protejează datele personale şi se asigură că veţi putea achiziţiona bunurile în siguranţă. Utilizăm tehnologia adecvată pentru securitatea datelor personale, a comenzilor şi a plăţilor.