Despre Lancom

Scurt istoric

Lancom Distribution este o companie ce a luat naştere în 2003 şi a avut ca principal obiect de activitate la vremea respectivă comercializarea detergenţilor profesionali. Începând cu anul 2006 am decis să ne extindem aria de activitate ca răspuns la necesitatea pieţii HoReCa din România de a avea un importator atent în acelaşi timp la nevoile reale ale clienţilor, dar şi la posibilităţile lor financiare. Prin urmare, pe lângă comercializarea de detergenţi profesionali, Lancom Distribution s-a orientat şi către importul de accesorii şi echipamente pentru hoteluri, restaurante, baruri, catering şi nu numai. Printre momentele importante din istoria companiei se număra încheierea parteneriatelor cu METRO Cash&Carry şi REAL Hypermarket dar şi cu alţi profesionişti din industria HoReCa cu care am dezvoltat parteneriate bazate pe încredere şi respect reciproc.
Treptat, prin respectarea standardelor de calitate, prin deschiderea şi sinceritatea arătată partenerilor de afaceri dar şi prin stabilirea unui raport cât mai avantajos între preţul şi calitatea produselor, Lancom Distribution a devenit un furnizor important în domeniul HoReCa. Deoarece în general analizăm foarte atent costurile în raport cu beneficiile, am optat să nu facem investiţii consistente într-un showroom extins sau într-o locaţie ultracentrală. Prin acest lucru am urmărit să menţinem cheltuielile cât mai jos pentru a ne permite să oferim clienţilor noştri nişte preţuri cât mai competitive la echipamentele şi accesoriile HoReCa pe care le importăm. Prin politica noastră de cheltuieli evităm costurile care ar duce către creşterea nejustificată a preţului produselor profesionale HoReCa pe care le oferim, preţ care dorim să fie cât mai accesibil.

Echipa Lancom Distribution

Treptat, prin respectarea standardelor de calitate, prin deschiderea şi sinceritatea arătată partenerilor de afaceri dar şi prin stabilirea unui raport cât mai avantajos între preţul şi calitatea produselor, Lancom Distribution a devenit un furnizor important în domeniul HoReCa. Deoarece în general analizăm foarte atent costurile în raport cu beneficiile, am optat să nu facem investiţii consistente într-un showroom extins sau într-o locaţie ultracentrală. Prin acest lucru am urmărit să menţinem cheltuielile cât mai jos pentru a ne permite să oferim clienţilor noştri nişte preţuri cât mai competitive la echipamentele şi accesoriile HoReCa pe care le importăm. Prin politica noastră de cheltuieli evităm costurile care ar duce către creşterea nejustificată a preţului produselor profesionale HoReCa pe care le oferim, preţ care dorim să fie cât mai accesibil.

Misiune şi viziune: valorile şi obiectivele Lancom Distribution

Seriozitatea şi punctualitatea sunt doi piloni ai activităţii noastre, piloni care au la temelie respectul faţă de partenerii de afaceri, sinceritatea şi angajamentul faţă de ei.
Credem în...
... faptul că produsele HoReCa oferite pot să se supună standardelor de calitate în vigoare fără ca acest lucru să le facă inaccesibile din punct de vedere al preţului;
... faptul că relaţia cu partenerii noştri trebuie să se bazeze pe sinceritate, încredere şi respect reciproc, iar reuşitele lor sunt şi reuşitele noastre;
... faptul că trebuie să oferim partenerilor siguranţa garanţiei unei afaceri bune: îmbinarea ideală dintre standarde actuale de calitate şi preţuri cât mai mici.

Produse, garanţie şi standarde de calitate

În mod constant urmărim să punem la dispoziţia partenerilor noştri produse cât mai variate şi adecvate necesitaţilor lor. De aceea, selectam atent din variată oferta de produse HoReCa de pe piaţa mondială pe acelea care se încadrează în standardele actuale de calitate, fiind în acelaşi timp prietenoase din punct de vedere al preţului. La aceste produse oferim garanţie în condiţiile legale şi vă punem la dispoziţie prin intermediul partenerilor noştri service şi piese de schimb.

Despre furnizorii noştri

De-a lungul timpului am consolidat relaţii foarte strânse cu numeroşi furnizori din toată lumea. Mai jos vi-i prezentăm pe câţiva dintre ei: